Halmstad

äntligen är jag här!
kom hit i onsdas, sweet!
men är  dock hemlös än så länge haha,
så ja ha bosatt mig hos syster tills ja får zeh key till zeh lägenhet ^^
måndag är de mest troligt att ja får lägenheten, längtar som en tok !
va o kollade på den igår, huuur fin o mysig som helst! där kommer jag o trivas, yes indeed!

och lillballex ha blive så stor :D ja ha världens sötaste o gladaste systerson kan ja ju lova!
bra jobb där ;D haha

ha hunne träffa Deg, Siv & Dennis också :p (+ några till)
ja ägde Deg & Nehman i vändtia btw, skulle nästan va filmat så jävla snyggt det va ;D
ska väl kanske hitta på nåt med dom imorrn tro ja, sleepover i Veinge ?

de e så mycke ja ha o skriva egentligen men de skulle ta alldeles för lång tid..
plus jag är trött! så de få bli de här bara I guess



Dagens:
Filmtips: Solstorm
Musiktips: Wonderful Life - My Queen And Empress.mp3
Speltips: Buzz
Bild: I don't have the key to my tree!




va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Peder

Hej Lina.

Du får skicka en ordlista på dina för jag konstiga ord.

Sköt om dig och ta hand om Mats så han inte går vilse. Du vet ju att han kan vara litte förvirrad ibland.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Peder

2009-05-20 @ 19:14:36
Postat av: Marie

Ja tyck de stå VÄÄÄÄLDIGT stilla här ;)

2009-06-10 @ 14:20:36
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0