"Honey, I'm Home!"

tågresan gick bra, snodde åt mig ett helt dubbelsäte själv och la mig och lyckades faktiskt sova några timmar, vaknade dock flera gånger av att jag frös eller att jag hade ont i nacke/rygg :p
 då jag kom fram 06:37 i Umeå mötte Andreas mig och vi gick hem till han.
Så skönt att få sova utsträckt kan jag ju lova!

vaknade där vid 14:50 av att laila förvivlat hade ringt och smsat halva morgonen..
vi hade helt missförstått varann om att jag skulle möta henne kl 2 på busstationen, haha!
 jag drog upp andreas också och tog med mig han för att möta Laila..
 för att citera mig själv:
"du måste följa med mig.. vill ha ett vittne om hon skulle döda mig"
haha!

vi käkade på subway, hängde en stund, sa hejdå till Andreas sen tog jag och L2 bussen till Lycksele.. det kändes så skumt då bussen körde in i rondellen och ut på stora bron.. "shit.. Lycksele.." tänkte jag, det är ca 4 månader sen jag va i Lycksele sist.. tiden har gått galet fort!
 
men det känns så skönt att vara tillbaka :)
ska träffa isak nån dag också, han saknar jag också så där stört mycke!

massor av saker att göra, människor att träffa och platser att besöka på sån kort tid!
men det ska gå!
Nästa destinaton är att chilla i sommarstugan med L2, vi ska CYKLA från Norsjö till Bjusele, haha det har jag inte gjort på väldigt många år! kommer nog bli grymt kul :D



Kommentarer
Postat av: Marie

akta er för getingar! :P

2009-08-31 @ 09:13:44
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0