Irritation, Stress, Glädje, PIRR!

ja det har varit massor med humörsvängningar här nu efter jobbet känner jag!
haha mest irritation över att den billiga flygresan med malmö aviation inte fanns kvar..
blev tåg istället.. SITTPLATS! stackars rumpa! men det var det billigare alternativet!
 Jag gör det för er amigos ;)

Fredag 28 augusti 15:21 går mitt tåg från Halmstad.. 
Lödag 29 augusti 06:37
är jag framme i Umeå.
 kommer att crasha andreas place och sova där någon timma, umgås lite,
senare på eftermiddagen kommer L2 till umäyoo och möter mig
så ska vi ta bussen tillsammans till Lycksele, yaay!
 sen blir det intensiva och galna dagar :D

Söndag 13 september 19:17 går mitt tåg från Bastuträsk och
Måndag 14 september 12:37 är jag framme i Halmstad igen..

Min rumpa kommer att ha skavsår efter denna resa, men det är värt det! 
 Just nu känner jag både glädje och pirr samtidigt som jag känner mig så sjukt stressad!

 To-do-list before friday:
 -
Städa
 - Diska
 - Tvätta
 - Packa

jaa, det är väl bara att börja!
 
____

(ps. idag har jag åkt hiss 17 gånger, dock inte för nöjets skull!)
____


PUSS



  
 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0