Okej jag ska sluta..

jag ska sluta överdriva med min norrlänska då jag skriver här, haha!
 men det är väl ungefäär så jag pratar ^^

_____________________________________________________

The sun is shining, the weather is sweeet!
 hell fuckin' yes! idag är det 27+ ute, sommaren kom tillbaks!
 men jag tycker faktiskt lite synd om mina nära och kära där hemma i norrland!
 10-13 grader, uuuh, kallt!
 
 
på tala om norrland..
snart nalkas det för en liten tripp to the North!
 jag & Laila har planer, feta planer! L1 & L2 goes Övik!
 längtar som en galning efter att få träffa alla igen:)
det kommer att bli två helt dunderbraiga veckor! :D

jag tänkte lägga upp en youtubevideo om varför jag älskar Kurt Nilsen så himla mycket men en inbläddringskod till den videon fanns inte, men jag länkar istället.. Check it out! 02:04.. THAT'S WHY!
www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM
goosebumps eeverytime :)
 
 
 
Här är en video jag tycker ALLA borde sett..
 
  
 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Marie

De är bra lina, fortsätt så ;)

2009-08-20 @ 17:46:39
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Mis

Kurt rakt i hjärtat.....

2009-08-21 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0