11 dagar

jag räknar ner.
11 dagar kvar tills vi börjar rulla mot The North!

inget svar om MRSA;n än, men jag känner mig precis som vanligt iallafall!
 men vilken katastof om det skulle visa sig att provsvaret är positivt!
isolering!
hade genast införskaffat mig en sån bubbla som bubbleboy har!
bubblebless!
 skönt, då hade man kunnat rulla överallt man skulle!

nu ska jag leka kock sen städa lite,
 kommer en dude o kollar på lägenheten kl 19.


Snart ses vi systra mi! cheers!




 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså lite sjukt ändå, läste ju ditt inlägg om mrsa igår och idag hade vi om de på skolan :P

Men hoppas du inte är smittad iaf, men de bruka inte vara så farligt om du inte har några symtom iaf :)

Var noga med hygienen så ska de nog inte vara någon fara :P

2009-12-10 @ 15:03:19
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0