december

det är alltså december nu..
känns som om det är september ??
ingen snö,  men igår var det ju faktiskt -1 och frost ute, hahah!
jag längtar stört mycke tills norrlandsresan! oj vad jag längtar!
18 dagar kvar :)

i förrgår bakade jag o big'sis lussebullar,
blev lite som Towe's cookalong haha!
mina blev inte så fina men dom blev goda iaf ;)
tror jag ska baka pepparkakor någon dag med..

Julkänslastatusen:
0 ________________________ 10


noll alltså..
 det kanske är därför dom pyntar sönder Halmstad och sjukhuset redan nu med julgranar o allt möjligt.. Det kommer ju typ aldrig någon snö här nere så dom förbereder Halmstadborna mentalt att "snart kommer julen"
 hahaha!

bild från sjukhuset, man ser ut över stan och hamnen, rätt mysigt ändå:)


idag blir en städ- & tvättdag.
men först..
så tar vi dagens låt!




 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar oxå snö!!! :)

2009-12-03 @ 20:22:19
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0