Julkänslan.

det snöade igårkväll (!!!!!),
så statusen höjdes lite

 Julkänslastatusen:
0 ________________________ 10
       •


men idag på radion spelade dom en jullåt och snön var borta.
det kändes så påtvingat..

Julkänslastatusen:
0 ________________________ 10


back at zero.

men frågan är ju varför jag väntar på den ?
 förväntar jag mig en julkänsla?
 då man va liten va ju julen VÄÄÄRSTA grejen,
varför firar man ens jul? haha
man samlar släkten / familjen,
 äter mat man brukar ströäta annars resten av året fast allt i en middag,
 kollar på alla dess julfilmer som fyller tvtablån,
 "tomten kommer", eller på äldre dagar.. "ska vi öppna?"
 
så öppnar man paket som någon ansträngt sig med att först tänka ut denna sak, sedan slå in den också..
 presenter.. eller förlåt.. paket heter det ju på julafton.. känns lite överskattat!
visst är det mysigt o samlas släkt o familj speciellt om man inte ses så ofta men allt annat känns rätt onödigt.. 
  Nej.. nästa år ska jag inte ha några julklappar! men tjocksockar gärna :D
 
  
  
Dagens låt efter många om och men..
 maja e grym!




 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: misan

julkänslan norrut ligger på en 6:a. Tjocksockar..hm. kanske det :)

2009-12-14 @ 19:32:32
Postat av: Linnea

Men Lina är du galen, julen är ju hur skoj som hellst ;D

O paketen är ju de bästa ;)

2009-12-14 @ 20:04:32
URL: http://allanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0