Julkänslastatusen:

Senaste nytt:

Julkänslastatusen:
0 ________________________ 10
                      •

en svag femma hamnade statusen på i natt!
det började sakta segla ner vita stora flingor från det stora blå(svarta).
jag drog med E ut, kastade mig på backen som en liten unge
och gjorde årets första snöängel på ca 1mm snö! haha
Gick in, såg en film, tittade ut, MER SNÖ!
 "vi måste ut igen!"
kastade mig på backen ytterligare en gång, flax flax flax.
är dock besviken på E att han inte gjorde någon!
kanske hade känt mig lite mindre som en idiot då men som sagt..
Fuck you im from norrland, jag ÄLSKAR snö! hahaha

det ligger kvar snö än, inte sådär överdrivet mycke men det snöar fortfarande! :D
 och känslan.. den finns kvar ;)

5 dagar kvar, jag är DUNDERPEPP på norrlandsresan!


"sätt dig ner där o gör tummen upp!" 02:44



man såg den från mitt fönster t.om:D 03:06



lämnade en liten signatur på parkeringen här utanför också!
 fotstegen som är mörkast är min grannes,
ser ut som att han inspekterade mitt konstverk!




 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Emil

haha <3

2009-12-16 @ 18:00:43
Postat av: Malin

Härligt med lite snö! Superfin ängel du gjort!

2009-12-16 @ 20:07:16
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/
Postat av: misan

Härligt!Snart kan du göra en hel massa änglar...

2009-12-16 @ 20:12:53
URL: http://ttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0