Lycka ?

ALLA gnäller på andra människor, even me!
 hur dom beter sig, vad han/hon har på sig osv osv osv..
 vet inte om ni tänkt på det men MÄNNISKOR ÄR FAKTISKT OLIKA!
that's it, men det kanske handlar om det man "ser som normalt" eller inte.

 själv så bryr jag mig inte så mycke, visst kan ja me lägga någon kommentar men de e inte för att jag är svartsjuk, jag retar bara upp mig på folk som jag tycker slösar sitt liv på helt onödiga grejer!
 folk som bara bryr sig om yta t.ex.. there's more in life dude!

MEN enligt Dalai Lama så är meningen med livet att finna lycka.
det låter helt klart vettigt, ja mena, man vill ju leva ett liv där man är lycklig.
Alla vill väl vara lyckliga?
 då kanske det inte spelar någon större roll om de sina 300 par skor och 450 väskor som gör en lycklig.
Hursomhelst skulle det inte göra mig lycklig, men då är vi ju tillbaka till det jag sa innan..
människor är olika!

Är du lycklig?
och vad gör dig lycklig?

Vägen Till Lycka; Dalai Lama
http://web.comhem.se/humanistgruppen/Citat/Dalai%20Lama-2.htm 
 
 

Dagens låt.
 tycker den här låten blev bättre på Travis vis!
 OCH han är snygg. höhö!
(ps. lägg märke till hans trumset! all black, läckert!)




 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Misan

Lycka för mig är mina älskade flickor och lille Alex. Sommarstugan är inte så tokig heller

2009-12-08 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0