"Ge mig lite kärlek"

haha fulla människor kan va rätt roliga!
men ja återkommer till de! kan berätta om min gårdag!

fick min "semester" igår! hehe helt underbart,
igårkväll så va de uppträdanden på Östra Stranden.
Lokala peeps som framförde sin sweet sweet music,
reggae o lite hiphop, va helmysigt,
dom hade gjort en liten scen o smällt upp högtalare,
va rätt mycke folk o vädret  va kanon!
fick se dennis uppträda för första gången också, filmade endel, hehe..

sen då ja skulle ta bussen in till stan för o kolla då joel o hans band lirade
på chateau lounge mötte ja en främmande full vinglande kille på vägen,
han slog ut armarna o sa:
"Ge mig lite kärlek!" med jätteglad röst,
jag: - "ja okej då bara för att jag är så snäll"
han: - "ååh.. de här har jag saknat"  o ja börjar skratta,
sen så släppte han mig o ja började gå, då ropar han "jag älskar dig!"
hahahah, härliga människa! 

ringde till laila o berättade den roliga händelsen o hoppade på bussen,
olle ringde o han + några va på stan redan så ja skulle möta upp dom
så skulle vi dra till chateau lounge o kolla då dom spelade,
de va rätt mysigt, litet ställe me bara människor som kände dom, hehe.
efter dom hade spela kände ja hur trött ja va, sa hejdå till peepsen,
gick förbi Nudelbar o köpte me mig lite mat o gick hem,
började kolla Edward Scissorhands men somnade rätt fort,
så ja såg den imorse istället haha :D

nej nu ska ja byta sängkläder o städa lite,
dusch o sen bli de fest med joel!

sun is shining, the weather is sweet!

imorrn kommer mami & papi!

Dagens:
Filmtips: Edwars Scissorhands
Musiktips: Eve ft. Gwen Stefani - Let Me Blow You Mind.mp3
Speltips: Need For Speed
Bild: Eftersom de e Åselemarknan ihelgen så släng ja upp en bild från åselemarknan -07, de där va synen ja mötte då ja vakna på morron, hahah dassos snygga sovposition,. lite Al Bundy över de hela
 




va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0