late dinner and I smell eeewwh!

blev en sen midda idag. drog till syrran direkt efter jobbe,
myste lite me ballex , han bli då ba större o större o sötare o sötare :D
han la av en mysig lasagne-rester-spya på min arm
och han slog mig med min mobil i huvet,
haha han gillar sin moster!
lillmuppen :D

nej fyfaan, nu måste ja duscha,
kan ju int lukta så gott kan ja tänka mig..
svettas som en galning på jobbe, så sjuuukt varmt överallt!
undra om man ha svetta bort nå kilon? haha
 
 
förresten!
internet e en konstig sak ändå..
ett nytt sätt o "umgås".. haha!
eller okej nytt o nytt, men ni fatta!

jo en till sak!
ja ha komme fram till att min blogg e den tråkigaste ever!
haha fatta int ens varför ja blogga, well well, nåt måst man väl
underhålla se själv me :D haha

Dagens:
Filmtips: Hundtricket
Musiktips: Bob Marley - One Love.mp3
Speltips: FIFA -06
Bild: utsikt picassoparken, sjukt skönt o bara sitta o chilla där





 va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Kusin

Jag vill kunna läsa din blogg ;)

2009-07-08 @ 03:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0