Shame on me !

nu är ja sådär dåligt på att uppdatera igen, kanske är de så att hela blogg-grejen inte är nåt för mig?
haha

så vad har hänt sen senaste blogginlägget?
massssssor.
ha flyttat in i min nya lägenhet, gaalet mysig!
men lite lågt i tak, men tur ja int e så lång då :D

ha börja jobba också, inte riktigt min grej att kliva upp kl 5 men va gör man inte för pengar ?
ja tjänar fett bra också! im gonna be a rich bitch ! ;)

jag få köra en bättre update efter helgen!
ja e stressad big time nu! haha
mitt tåg går 19.02, destination hemlig ;)

Dagens:
Filmtips: I Taket Lyser Stjärnorna
Musiktips: Hoffmaestro - Seize The Day.mp3
Speltips: http://fs.absolutist.com/flash/bubbles.swf
Bild: min sockersöta systerson Alex




va snäll me varann!



F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0