är du trött eller?

Folk som känner mig vet att jag inte är någon morgonmänniska,
jag kommer förmodligen aldrig bli det heller!
Råkade nämligen ta helt två olika skor då jag traskade iväg till jobbet för några veckor sen och jag upptäckte det förstås inte förän jag skulle byta om, haha d'oh !

 denna händelse fick mig precis att tänka på då jag gick i 1an(lågstadiet) då jag hade glömt ta på mig byxor och kom endast i långkalsonger till skolan, HAHA mamma minns du ?
 men som sagt, det är en annan historia ;P

anyway.. jag berättade då om skohändelsen för mina arbetskamrater och chefer, dom tyckte det va hysteriskt roligt! "och att du bjuder på det!" för att citera.. men hey that's me!
Veckan efter kom veckobrevet och detta fanns med:

hahah

haha och ja, jag vet att jag har fula skor :D


jaa jag kan väl smälla upp den nyaste bilden på moi också!
ehehe

 
 
 ________________________________________________________

jaavafan vi kör en låt till!





 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Misan

Ha,ha. du är en pärla :) Då var min dag räddad

2009-11-17 @ 18:48:46
Postat av: Marie

Haha, ja kom ihåg din byxlösa dag ;)

2009-11-20 @ 22:33:40
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0