damm

uuh, har fått ont i huvet av allt damm jag utsatts för idag,
tror inte ens jag kan räkna alla nysattacker, haha..
Tur panodil finns, det botar mycket :D

hade fan glömt hur strängt(hej hallänska) det är att storstäda,
 men det är betydligt roligare att storstäda än att dagligstäda faktiskt :D

Det kommer ingen tjej idag o kollar på lägenheten för det kom något ivägen,
blir kanske imorgon eller ihelgen^^
lika bra, då hinner ja köpa dammsugarpåsar o dammsuga lägenheten.
 Har tillochmed dammtorkat.
"man ska inte ta med jobbet hem"

löning idag, yay!
 har varit utan schampo i två dagar, håret är INTE nice, haha!
 toapapper behöver också inhandlas..
typiskt att allt sånt ska ta slut precis då man inte har några pengar^^

Nu ska jag skriva handlarlista sen bege mig till Maxi!
 
 
 

förresten.. ni MÅSTE kolla denna länk. (fanns ingen inbläddringskod)
 asnice!
http://www.youtube.com/watch?v=MPcGy77Gru8
02:12 börjar det!




 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0