"To some it's Art, to some it's a plague that never ends"

Det finns många som tycker graffiti är kludd, eller rättaresagt skadegörelse.
 Men jag håller inte riktigt med, jag ska förklara.

Folk som tar en sprayburk och skriver KUK på en vägg kallar inte jag för graffiti,
DET är i mina ögon jättefult och förstör.
 här har vi ett exempel på skadegörelse i tunneln vid busstationen i Lycksele:
 ?? gtgt
detta är INTE i mina ögon graffiti och definitivt inte konst!



Det här är konst för mig:
tgtg

färger gör en glad!
kiu

wildstyle
lo


En av mina favoriter:
" Keep Your Coins, I WANT CHANGE"
 så jäkla bra!
juyy

 eller varför inte ha ett sån här kök? haha
er


sånt där tycker jag ska få vara kvar och inte saneras bort!

 sen så hittade jag ett klipp på youtube,
jag hade inte klagat att få en sån på alla hjärtansdag av den man älskar..
 tyvärr gick den inte att lägga in men jag länkar så får ni kolla in där:
http://www.youtube.com/watch?v=XMPfezO2jq0


jag önska att ja kunde måla graffiti, det är helt grymt så länge det håller sig inom ramarna :)
 vad tycker ni ?

----------


dagens låt. Hittade dock inte albumversionen så det fick bli Live



 

 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Misan

Jippi! Lina är tillbakas :)

2009-11-16 @ 17:57:19
Postat av: Cissi på jobbet :P

Håller med dig om graffitin! Riktigt imponerande :D

2009-11-17 @ 19:49:50
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0