Halland VS. Norrland vintertid

grått, vindar som känns som is, ingen snö, regn regn och åter regn.
 Om det kommer snö är den borta innan den landar på backen.
 Allvarligt talat så känns det ju sådär!


Det är en sån här vinter jag vill ha !
 massa snö, kyla som man kan klä sig efter, norrsken, MYS!


haha det märks man är norrlänning.
 Sa på jobbet idag att jag ville att de skulle snöa,
dom titta på mig som om jag hade slagit i huvet eller nå..
 men tänk er själva.. min första vinter på 21 år utan massa massa snö!
 kommer ju iofs fara hem över jul så då hinn ja njuta lite iaf :D
ska försöka hinna till Sorsele o åka lite bräda men vi får se om det hinns,
man kan ju alltid hoppas :D

 nu blir det en dusch sen lite TV!

_________________________________________________________


Dagens låt.
 riktigt riktigt skönt!





 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0