Kycklingpaj & Idol-Collection

Idag blev det min favoritmaträtt of all times, Kycklingpaj.
Nu slipper jag tjata om kycklingpaj varjegång vi träffas mamma,
nu kan jag göra den själv :D höhö

Sitter även och kollar Idol - Det Bästa Från 2004-2009
 jag kan inte låta bli att skratta, hahaha va fan hände med mänskligheten?

och det bästa av allt.. nu har jag duschat, med SHAMPOO! (sham-poooo)
 dubbla omgångar, så himla härligt, jag kunde höra mitt hår fnissa av lycka!
 lite som.. hiiTITIhhhiiihiiiithiihihitthhhhiihhi
SOM EN HELT NY MÄNNISKA FÖRFAN!
 
 
 

trix&fix. ha man ingen kavel så gör man de bästa av situationen!


 
 
nä ja ha faktiskt inte köpt den, ja fick den :]


IMORRN ÄRE FREDA! Tjohooooooooo
 
 
  

 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0