s n o r

hahaha snor.. vilket jävla ord ändå.
snooooooooor.
snor = sånt klägg i näsan
snor = man tar något / tjuvar

eftersom jag glömde inhandla nezeril igår så var det extremt jobbigt att sova igår, lyckades snyta mig så pass mycke att ja iaf kunde andas ut ena näsborren! (näsborre, haha vafan..)
men nu jävlar.. nu ha ja inhandlat nasoferm (?)
fanns ju inte nezeril som jag alltid använt i hela mitt liv typ, men får hoppas detta funkar de me!
 köpte också Sinova forte för mina bihålor, aaaldrig provat de..
står så här på förpakningen:
"Naturläkemedel
Traditionellt använt för lindring av
symptom i näsan och dess bihålor vid förkylning"
Så det låter ju stabilt iaf!



nu ska jag försöka fixa ihop dammsugaren igen,
 hittade inte dammsugarpåsar till just denna dammsugare så ja köpte universal,
spännande o se om de passar, annars blir jag ledsen, buuuhu

dagens låt:




  

 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0