Efter 2 dagar

Efter ca 2 dagar med magknip med extremt lite sömn och ett evigt vridande och vändande i sängen så kan jag äntligen äta utan att få döont i magen, kan somna och sova ända till morgonen utan att vakna av att smärta och sova på mage!!!!!
Eftersom det inte är första gången jag får magknip så är känslan efter att de gått över underbart, fyfan va härligt det är utan ont haha "döööh!"..
Men för en stund så uppskattar man de små sakerna, tills man inte gör det längre.. kanske därför ja få magknip?haha


Anywho, 3 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget och åker dom ca 130 milen till Norrland!
De ta ju miljoner timmar att åka tåg dit så ja ha förberett mig väl ska ni veta!

För underhållning:
Jag kör fortfarande med stationär dator MEN ja fick en bärbar dvd med skärm i julklapp vilket är helt suveränt o ha me då man ska åka tåg så långt så jag kommer ha me mig serien Royal Pains(2 säsonger), tidningen Kingsize och en bok..
Resemat:
Jag kommer köpa en macka på Subway på tågstationen i Göteborg, i min väska kommer det finnas två 50cl Trocadero (kanske något mer drickbart), blåbärs-&hallonmuffins som ja själv ha bakat o säkert nå godis..
Reskläder:
Mjukisbyxor känns nästan som en självklarhet. Jeans skulle iaf vara det värsta valet!

Riktigt planerat va? haha
nej nu ska jag bege mig till tågstationen och hämta ut min tågbiljett!
Här kommer en bild på min äckligt söta systerson Alex (1½).
Han vet vad som gäller då kameran tas fram
va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0