Extremt slö..

Har varit extremt slö på senaste, har inte haft nåt vettigt att skriva så jag har låtit bli faktiskt:p
Inte för att detta kommer bli nåt vettigt men, haha:)

Sommarvikariatet är slut så nu är man tillbaka som timmis vilket suger!
Speciellt nu efter semestern är slut för då blir man inte inringd..
Men den 20 sept börjar jag på central förrådet o ska vara där i några månader så de kommer bli riktigt skönt att veta att man kommer klara hyran osv o slippa tänka på det, plus att det är kul med omväxling!


Och i tristessen av att bara gå hemma så bestämde jag mig härom veckan att plocka ner gitarren från väggen, va o köpte mig en stäm-apparat och lärde mig iaf introt till Bob Marley's Redemption Song:D
Resten av låten ska in också men det kommer i sinom tid;D


har även bokat en resa upp till de norrlänska markerna så på fredag sätter jag mig på tåget och anländer i ume på lörda:) Kommer va hemma i ca 2 veckor:)
Kommer kännas skönt o få "komma hem till lycksele" ett tag!
Men kommer sakna Daniel oändligt!
faast jag kommer ju hem lagomt till hans födelsedag!:)


Måste varna för starka bilder.


va snäll me varann!



F  R  E  D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0