Back to the westcoast

Jag är tillbaka i Halmstad!
 hade först tänkt o skriva ner hela resan men ja insåg snabbt att de hade ja aldrig orkat!
 men jag kan lägga upp lite om va som hänt iaf:

- niklas slog nytt rekord med längst tid att köra mellan Umeå & Norsjö
 men vi ska inte vara så elaka, stackarn,
han är sörlänning och de va typ första gången han körde i "snöstorm"!

- mamma och pappa har skaffat en luftvärmepump(?)!
nu slipper jag frysa då ja e hemma i norsjö o hälsa på!

- var -30 vissa dagar
men he ä ba o klä se!

- jag & laila drog en impulsresa till Piteå
badade blandannat på havsbadet vilket inte alls ba lika fett som då man va liten.
nästa gång blir det ö-vik!

- jag har färgat håret rött
får väl lägga upp nån bild nåndag

- nyår firade jag hos laila i Lycksele
masssooor med folk bl.a. mina kära vänner! :)
(stor del av nyårsfesten finns på film som aldrig någon kommer få se)

ja.. nu har ja väl typ glömt hälften,
men de e sånt som händer!

time to get some sleep!
 på fredag flyttar jag in i den andra lägenheten, yay!
 
 
Juldagen. (då va ja också i lycksele! och då va ja brunhårig)


 
 
 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0