extraknäck

soft att man fick sig ett extraknäck idag!
 gick in på affärn för o handla lite mat, kom ut med mat och ett jobb haha:)
ska dit nu nåndag o få lära mig om saker där o så^^
 
har suttit och nött L4D sen igår.. goddaaamn säger jag bara!
 haha jag sitter på helspänn hela tin då ja spela, jag hatar fan zombies.
men man ska konfrontera sina rädslor sägs de ju haha
är iaf ett sjukt nojjigt spel! förstora för o se bättre :P


nu blir det en sen lunch sen packa mer mer mer!

Dagens Låt:


  

 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer
Postat av: jk++

left 4 dead är sjukt roligt! är det ettan eller tvåan som du spelar?

2010-01-15 @ 14:33:38
URL: http://jkplusplus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0