pluggplaner

jag har typ insett vad jag vill plugga till!
 måste bara googla lite till om det, kolla upp högskolor m.m:)
men vad det är säger jag inte riktigt än, bara att det handlar om något som jag älskar ;]

jo förresten, har flyttat in i den 'nya' lägenheten nu, har hunnit installera mig rätt bra..
dock lite saker som ska fixas.. mattor, gardiner, grejer till köket, ska fixa någon som kan måla en fet tavla till mig ja kan sätta upp på väggen osv.. de kommer nog bli nice!:)

nu ska ja duscha, äta lite sen ska jag tillbaka till jobbet kl14.
time for utstädningar! o jag som klev upp 4 imorse o började kl 5.
 hahah ja kommer va helt död då ja kommer hem sen ;S
 so tired redan!
 
 
 
dagens musiktips!



 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer
Postat av: misan

Bra Lina! Jag tror på dig :)

2010-01-21 @ 17:43:23
Postat av: jk++

säg vad det är nu då!

2010-02-23 @ 06:07:11
URL: http://jkplusplus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0