Skratt är en krydda

"Skratt är en krydda och likaså lycka,
 så spice up nåns mörker, gå dit med en lykta!"

Vänliga blickar smittar!
Då jag traskade hem från jobbet nu för en liten stund sen
så gick jag förbi en gubbe som skottade sin uppfart.
 Han såg väldigt bitter ut, som om han hade en dålig dag och ville slå nån..
Han tittade på mig o såg arg ut så jag log åt han,
plötsligt så sken han upp som en sol och sa "Hej!".
Så ja, jag smittade han nog med lite glädje :D


SMILE!
 
 
 
de e för övrigt sjukt härligt väder ute!
perfekt snowboardväder!



dagens låt



 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer
Postat av: misan

Härligt Lina, kom hem å lys upp min dag :)

2010-01-07 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0