The Gym & Daniel Espinosa

nu jävlar anamma har jag bestämt mig.
 Jag ska börja gymma!
inga mer ursäkter Lina!

ha börjat träna lite smått här hemma eftersom jag är dödsfattig
och har verkligen inte råd med ett gymkort just nu^^
men då kommer vi till de..
vart ska man börja träna? SATS är ju närmast, men är det bra?
får googla lite:)

hahah jaaasiiiiiii..
___________________________________________________

för övrig ska jag o fredrik o se Snabba Cash ikväll,
och jag är såååå glad att det är Daniel Espinosa som är ressigör!
Han har nämligen gjort min favoritfilm.. Babylonsjukan.
Hans sätt att lägga upp en film på, hur han filmar, han fångar det så himla bra att det blir verkligt på något sätt.. så jag har egentligen höga förväntningar på den här filmen vilket man inte borde ha men jag VET att den kommer va grym! jag tror på Daniel alltså. haha :D

  Babylonsjukan





 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer
Postat av: Towe

SATS är dyrast. friskis och svettis finns ju.

2010-01-22 @ 13:22:18
URL: http://toweskogh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0