gårkvällen.

Igår var vi hos Daniels farmor och farfar + släkt och åt midsommarmat:)
gottgott!
Sen begav jag mig in till Halmstad till Matilda & Nils där bekanta ansikten och nya befann sig:)
Emelie o Conny va där, yaay! :D


Blev lite kubb, tjejerna fick dock tokstryk av killarna trots Matildas stora insats att försöka psyka dom så mycket som möjligt! Vi fick även publik som stod på balkongerna i huset haha!
Sen lessnade dom andra så då kom vi till den viktigaste matchen..
Norrland VS Halland.

Lagupställningen:
Lina och Conny [Norrland, västerbotten represent]

Emelie och Rebecca [Halland, laholm/halmstad represent]



Det var en tuff match och Norrland hade kraftig motvind men höll modet uppe.
Det var inte förän på slutet som Norrland sken ordentligt och tog segern med ett snyggt avslut!
Lina hade de tre sista pinnar kvar, på planen fanns det två kubb och kungen kvar, vinden blåste som aldrig förr.
Första pinnen kastad, träff!
Andra pinnen kastad, träff!!
Pressen var stor, sista pinnen och bara kungen kvar, skulle hon klara det?
Koncentration.. sikta.. TRÄFF!
HIGHFIIIVE! vilket avslut! historieboken nästa!



haha:D Men tack för igår alla! jag hade skittrevligt:D
blev tidig hemgång, runt 12tiden for jag hem till en tom lägenhet när Daniel stannade i Laholm, första gången jag sovde ensam på evigheter!
Men nu sitter jag och väntar på att han ska hämta mig:] hihi

Hoffmaestro får stå för dagens ton:)
va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0