Joggingrunda

Tro det eller ej, jag har faktiskt varit ute o joggat.. JAG!
Latheten själv, hahah!
Fick ett infall, tog på mig skorna o for ut o joggade,
jag som inte ens ha rört mig på ca 3 år!
Pallade jogga 2km sen gick/joggade jag hem..
Helt underbart o köra slut på sig själv!
För er som inte vet de ha ja ju vare värsta sporttjejen! hehe
Spelade fotboll i 11 år, volleyboll i 5 år, simtränat, snowboard (var även slalom där ett tag) & spelat pingis.
saknar fotbollen som fan men nu är de ju ett par år sen som jag slutade med de såå de lär ju int bli nåt av!
men de känns skönt nu då ja ha vare ute o rört på mig, gäller bara o orka he sig ut sen äre inga problem:D
Nästa vecka ska ja orka jogga till Östra Stranden, de e ca 4 km dit.
Wish me luck!

Nu ska jag duscha sen pyssla om min sjuke man haha:)

va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer
Postat av: Misan

Härligt Lina, fortsätt träna så att du hinner i kapp mig runt prins Bertils stig i juli :)

2010-06-03 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0