GeeeKååååå's

har precis återhämtat mig efter en låååång dag på Gekås i Ullared.
Rätt mycke folk ibörjan av dagen sen avtog det som tur va!
Jag har en förmåga att få lite panik bland mycke folk, man känner sig bara ivägen o alla andra är i vägen o man vill bara "AAAAAAH FLYTTA PÅ DIG!!!!!!" haha..

Blev lite stuff.
-
Två brassestolar
- Party Alias
- Nightmare On Elmstreet samlarbox med alla filmerna
- Hårfärg
- Jumbo Gatukritor
- Sockar, sockar, sockar
- En kjol (!!?)
- En tshirt (Mr.Happy)
- Ett par baggyjeans, typ shorts
- Sängkläder
- Groggmix
- Lösögonfransar (inför discofesten ofc)
- Nagelsax
- Pincett
- Fotfil
- Tandkräm
- Diskborste
- Traser.. kommer inte på va de heter på riktig svenska men sånt man torkar bordet med o så haha:D
- Tamponger (asbilligt där ju!)
- Shampoo/Balsam
- En daimtårta (daniels enda önskemål på nåt jag skulle köpa haha)

Men de e ändå ganska nice med gekås!
Billiga grejer = Sånt ja ha råd med = bra skit:D

och tack mamma o pappa:)


Chokladbollarna jag gjorde igår blev faktiskt goda förresten:D kan inte ens minnas sist ja gjorde chokladbollar.. många år sen iaf men jag lyckades! -nöjd- (som om de vore svårt?!)

nej nu ooooooorkar jag inte skriva mer!
Tack för mig.

lite av grejerna


 
 
va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0