L4D2

Eftersom min bebis (xboxet) har gått sönder så har daniel tagit hit sitt 360!
(+ alla sina spel så nu har vi helt plötsligt massor att välja mellan!)

Så vi har spenderat kvällen med att spela L4D2:D
 Blev som ett litet barn som öppnar sina presenter på sitt födelsedagskalas då han sa att L4D2 funkar på hans 360, vilket de inte gjorde på mitt haha:(
Meeen som sagt, vi har dödat massa zombies ikväll:D

Kan dock inte sluta störa mig att jag har råkat hänga upp Bob Marley-postern några mm snett på väggen men jag har ingen ork just nu att fixa det, om det nu nånsin kommer hända.. Annars kommer den få hänga så tills nån annan fixar den av irritation:D

Nu har jag fixat iordning tvätten som ska tvättas imorgon.. -> 8AM :(
Så det är nog dags att krypa ner i sängen, kanske kan tigga till mig lite ryggkli av Daniel, hoppas! haha:D

yeye gonatt!

Musik som borrar sig rakt in i hjärtat och stannar där föralltid..
Thank the dude up there for the 70's!



 
  va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0