Mest bilder tror jag..

har ju en ny mobil förresten! SonyEricsson Yari :D
Den tar rätt så bra bilder, okej ingen systemkamera men den duger gott o väl för mitt oändliga onödiga fotograferande på allt och ingenting! ja gillar't!

Tryck för större bild såklart:)

Från galgberget              I Laholm, Lagan hehe 
 

halmstad ha blommor i
sin skog:D haha                 Örnäsudden
 

lite natur ba! hahah, jag o daniel ha varit grymt duktiga på att va ute o gå!
 förra veckan gick vi så långt att båda hade sån benvärk i 2 dagar hahah!

O Här Kommer Bilder På Nå Nytt.

Organic Cotton


Ropade in två posters på Tradera och såklart så fort dom levererades åkte dom upp på väggen!
 
Bobban & ett norrsken haha!
plus mina två LPskivor fyllda med 70tals soul / 40-30talsmusik o gitarren;)


Och den stora finalbilden.....
THE MUPPET!



 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0