min bebis har gått sönder:(

måste skicka in mitt xbox 360 på lagning:(
 blir överhettat hela tiden så det blinkar elakt rött då man ska starta den..
 inte bra, inte bra! hoppas den blir frisk snart haha:D

upptäckte precis att ja inte ha skrivit nåt här på snart 3 månader, att jag inte ger upp?
 men ibland kan de kanske va kul att dela med sig av någon onödig information som ingen bryr sig ett skit om egentligen!:D

Men de ha ju hänt endel dom här tre månaderna känns det som?
 - ha skaffat mig en sån där man vid namn Daniel, 
 - ha förvandlat lägenheten från ungkarlslya till Linas place, 
 - ha hunne va en sväng upp till norrland,
 - ha hunne bli utsatt för brott, 
 - ha blive deltidssjukskriven från jobbet.
 - väntar på rättegången

Sen så kan jag inte komma på nåt mer just nu tror jag..
haha kanske inte va så roliga saker som hänt, iaf inte dom 3 sista punkterna,
 har verkligen fått bevisat att ondska finns på riktigt..
Men det kommer nog ordna sig ska ni se! Efter regn kommer solsken right?:)

coming up:
- mamma & pappa kommer till halmstad idag:D
- bjuden på Discofest den 15 maj (måste hitta discoutstyrsel!!!!)
- ska be Daniel fixa muppbloggens design, oteknisk som man är:D
- sommaren!!



the sound of the day.




 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du har i alla fall mig som älskar läsa om ingenting egentligen :D så fortsätt. Lägg upp lite bilder med :D haha Kraam

2010-05-10 @ 11:35:59
URL: http://imandrea.blogg.se/
Postat av: Marie

va säger du ha hänt? :O

2010-05-14 @ 01:11:00
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0