På Tv.. [& film?]

Igår såg jag sista, ALLRA sista avsnittet av Andra Avenyn..
185 avsnitt och ja ha sett varenda ett!
 haha jag vet inte men det känns lite sorgligt!:(
Jag skulle vilja kalla Andra Avenyn för nutidens Tre Kronor hahah:D
iallafall.. tack för dom 185 avsnitten AA!!


Vem vet mest som går på TV varje dag brukar jag faktiskt kolla på,
 ibland kollar jag hellre på det än på t.ex. Simpsons..
Inte för att jag lär mig något eller tycker det är särskillt intressant, det är bara de att ibland är det så himla lustiga människor med i det programmet och han programledaren, aahah han kan säga såna konstiga o småelaka saker!
Lite roar Lina!

Förresten..
Prinsessan & Grodan, riiktigt bra film!:D
Jag är så himla glad att dom valde att göra den i gammalt disneystuk för att få den att likna de klassiska Disneyfilmerna! Im a sucker for tecknat:D Men ska ni se den, se den på engelska:D


Men för att komma tillbaka till Vem Vet Mest,
aaahaha kolla det hära :D



 va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0