rekord för bajsbloggen!

oh my, 39 stycken läste min blogg igår, fick ni ut nånting av det? haha:D
 hoppas jag kan bjuda på lite nice musik iaf!

Inatt va en jobbig natt, mycke tankar o känslor runtom det som hänt som bubblade upp.
Längtar så himla mycke tills skiten är över!!
Dom där hemska människorna har inte gjort annat än att skapat smärta..
Förhoppningsvis blir rättegången snart.

Idag va jag o daniel en sväng på mitt jobb, men där va ingen, va visst APT-möte men vi fick iaf en promenad i det soliga varma vädret som är idag! Faktiskt skönt att det blåser lite ute så blir det inte föör varmt:)

Imorgon kommer förmodligen Znipe och hälsar på!:D
Alltid lika trevlig med finbesök ifrån norrland!
Blir faktiskt andra gången han kommer hit o hälsar på fast förra gången så var det sommaren 2008 då jag bara va här i Halmstad över sommaren hehe:)


the sound of today



va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0