Snowboarding

Har fixat Shaun White till xboxet och ha suttit o spelat det lite (daniel spelar för fullt).
Det är betydligt verkligare än Amped 3, det är lite som Skate fast i snowboardversion.

Och eftersom ja e tokvan med Amped så är det helt skevt o man glömmer bort hela tiden att "ajustja så skulle man inte trycka". Så mina Shaun White-skills är inte så feta.. :( 
Men det betyder bara att jag kommer att tjuvträna, vilket daniel inte tycker jag borde säga eftersom det inte är tjuvträning om man redan sagt att man ska tjuvträna, hahah!

Men ack så sugen jag blir på att åka snowboard, jag vet det är sommar ute nu men ooh.. känslan o åka i en riktigt fet backe.. de e naaajs!:D

har för övrigt fått bonnbränna idag! sexy!





va snäll me varann!
 
   
 
 F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0