Jag välkomnar livet igen

Efter en svacka som ha varit sen den kvällen i februari så känns det som att saker och ting äntligen börjar ljusna! (även om det blir mörkare och mörkare ute ironiskt nog^^)

Jag känner glädje, pirr, längtan, hopp, taggad inför nya utmaningar!
Jag känner att jag älskar livet och att jag har alla möjligheter som finns att göra precis som jag vill!
Jag har jobb till april på ett jobb som jag absolut toktrivs med!
Jag tjänar pengar, mycke pengar, vilket det ha varit extremt ont om de senaste halvåret.
Jag har fått mig lite nya vänner som är riktigt goa!
Jag har fått en ny inställning till livet helt enkelt, värderar saker och ting annorlunda.
Life Is Good!

va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0