Mm kladdkaka

Medans vi satt och avnjöt våran middag som vi styrt ihop då kollade vi ett avsnitt av Vänner.
'Friends S07E11 - All The Cheesecakes'
Efter de kunde Daniel inte sluta vara sugen på cheesecake så vi begav oss till Maxi för att hitta en cheesecake och inte en ostkaka som både jag och Amanda trodde va ''sammalika'' men icket!
Där i frysdisken stod jag och dregglade ner hela glaset.. Ekströms Kladdkaka.
Jag skoja inte när jag säger att jag satt och "MMMM";ade då jag åt den sen då vi kom hem, oh lord!
Riiiktigt god va den!

Har precis kollat Berg Flyttar In, veckans höjdpunkt ungefär!
Nu blir det duschen sen försöka sova, jag ska ju faktiskt till JOBBET imorgon!!:D :D

Först en liten före-/efterbild på spisen.
Jag vill varna känsliga tittare!

va snäll me varann!



F  R  E  D


Kommentarer
Postat av: L-girlieee

hur kunde du tro att de va samma sak?:O ostkaka är vidrigt! cheescake är himmel!

2010-10-28 @ 17:26:52
URL: http://mamadrama.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja ha typ aldrig ätit cheescake:o

2010-10-31 @ 19:28:12
URL: http://blessthismess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0