Ny dag, Ny Rygg

Stannade hemma idag också.
Ja va ju hos en kiropraktor igår, min rygg lät som ett smatterband, HÖGT!
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*

Hade ändå ont i ryggen igår, inatt och då jag vaknade,
vet inte alls om jag sov bra.
Men nu, nu är min rygg smärtfri! hur gött är inte de?
Men det gör så att jag nästan känner mig som en bov som sitter här hemma nu.. 
Ska jag springa till jobbet och jobba dom sista 4 timmarna?
Storma in på centralförrådet som 'Räddaren i Nöden', Som en hjälte!

Fast nja, kanske lika bra att va hemma..
kanske ta hand om mitt hem som har förfallit.
Bor jag verkligen här? usch.

Men imorgon SKA ja jobba, fyyyyfan va skönt de ska bli!
Jag älskar känslan av att sakna att gå till jobbet,
För då vet man att man trivs med det man gör :D

Min söta maamiii kommer imorgon och stannar till på tisdag:D

va snäll me varann!



F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0