Renkött

Mamma är ju som sagt på besök! wiie!
Hon tog ju me sig torkat renkött till mig!
Så i fredas tog ja me det till jobbet så sörlänningarna fick smaka lite;)
Vissa tuggade med lite skeptiska ansiktsuttryck och andra älskade det!
Jag njuter då för varje tugga jag tar!

Igår va vi o såg Saw 3D med Kris, jag kan ju faktiskt säga att den va inte så himla fet, bara äcklig.
Inte skrämmande äcklig utan bara äcklig.. De va inte så himla mycke effekter men de va ändå en upplevelse o testa 3D, men nästa gång ja ska kolla 3D så får de nog bli en animerad film, tror det nog blir bättre;)

Har förresten fått en hosta från helvetet, den ger sig inte.
Har slemlösande som jag tar på dagen (smakar skit).
Och hostdämpande jag tar då jag ska sova så ja kan sova överhuvetaget, hjälper sådär!
Men jag hoppas den ger sig snart, ibland får jag såna hostattacker att ja knappt kan andas, läskigt ju!

Nej nu ska jag börja med maten tror jag!
Korvstroganoff står på menyn:)

Fick en bärkasse av mamma;)


Fick även nya skor av mamma idag.
Dom är TOKsköna, varma och vattentäta! niiice.
dom se dock konstiga ut på bilden:P

va snäll me varann!



F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0