Skärpning Lina!

Bilder från Norrlandsresan har inte kommit upp än jag vet..
Uppdateringarna kommer väldigt glest jag vet..
skärpning sa vi va?


Okej nu kör vi senaste nytt:
- Jag jobbar numer på centralförrådet i lagret där, riktigt nice!
har jobb där till början av april och jag trivs såå bra!
Jobbar dock extremt mycket = 0 energi på veckorna


- Jag vann luftgevärs-skytte igår då vi var på regementet med kris,
IN YOUR FACES!


- Blir att sticka utomlands med en massa peeps i april om inte våran chef ger oss tillåtelse en vecka ledigt i februari eller så;)


- Jag ska ringa till en tatuerare och kolla om de finns någon tid innan årsskiftet


- Känner mig på något sätt mycke klokare och ha börja förstå mig själv bättre på senaste.


- Jag ska bli moster igen!! :D



va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0