5 dagar sen

5 dagar sen som jag lämnade halmstad med tåget och begav mig på evighetsresan upp till norrland:P
Kom till Norsjö idag efter några dagar i Lycksele där jag har träffat mina underbara vänner!
Ha hunnit med en massa äventyr redan känns det som och mera kommer!
Blir bl.a sommarstugan med Laila & Annika på fredag!;)

Som sagt, nu är jag i Norsjö hos min mami & papi:)
Ska upp till mitt rum strax och säga hej till min underbara säng som jag har saknat!

På tala om saknat så saknar jag Daniel så de nästan värker i hjärtat, haha nästan lite läskigt eftersom det "bara" gått 5 dagar sen vi sågs..
Men MM daniel, oj vad jag tycker om dig!
Kommer bli helt galet underbart att få komma hem igen sen till dig:)

Tänkte slänga upp lite bilder nån dag vad ja ha hittat på riktigt nu då ja ha varit här uppe dom här dagarna, men de orkar jag inte nu! ska som sagt upp o säga hej till min säng!

Kan bjuda på en låt som laila och annika nöter istället;D
Videon e rätt cool :D och Näääk har skööön röst


va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0