Bussåkande + musik = tankeexplosion

De känns som att allting som händer i livet är menade att hända.
Allting som händer, gott eller ont, förvandlas till livserfarenheter.
Erfarenheter som man kommer bära med sig till den dagen man lägger sig under jord.

När min tid är kommen vill jag känna mig tillfreds med mig själv och det jag åstadkommit i mitt liv.
Vill känna att jag inspirerat människor till det bättre med hjälp av mina livserfarenheter,att min tid här på Tellus inte var förgäves, känna den där lilla känslan av hopp om att världen är på väg till något bättre..



I 22 år har jag yrat runt och försökt hitta min plats här i livet och jag är fortfarande ett frågetecken gällande vad allting går ut på, men det känns som om jag fingrar på svaret..


De här är mitt liv, jag bestämmer själv hur jag vill leva det.
Dalai Lama säger; ”Meningen med livet är att finna lyckan.”  , kanske har han rätt..
Jag lovar i alla fall här och nu, jag kommer leva mitt liv fullt ut! Lycka!

 va snäll me varann!



F  R  E  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0