Ronjaskrik.

Ja, det är verkligen nåt jag skulle vilja göra..
Ställa mig i skogen och bara skrika, skrika som vi gjorde den kvällen i livvaktstornet i tylösand. 
Skrika sig helt tom.. Hade varit så otroligt skönt!
Känns som om jag har överflöd med känslor och tankar som jag inte ens kan sätta fingret på vad dom är eller hur dom känns, jag vet bara att de vill ut. Det känns varken som positiva eller negativa ting, dom bara finns där och jag vill inte ha dom!
Helt konstigt ändå att det ska vara så svårt att sätta ord på känslor och tankar, blir ju helt förvirrad av det!

 Nu är det 3 dagar kvar tills jag sätter mig på flygplanet och åker hem till min älskade Daniel.
 3 dagar kvar av Norrland tills vi ses igen. 
 
<3
  

va snäll me varann!



F  R  E  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0